HTML

Norbi menni Kína

Kína meghódítása egy évben; utazás, nyelvtanulás, a mindennapi élet túlélő technikái

Friss topikok

Címkék

2013.04.01. 16:51 draszkow

Boldog Húsvétot, és bolondok napját mindenkinek!

Nos, boldog húsvétot, bolondok napját és hasonlókat mindenkinek... itt amit azt illeti egyik sincs. (az hét végén lesz egy pár nap szünet, de az valami tök más kínai ünnep, mindegy nem fontos.) nem feledkeztem meg a blogról, azért nem írtam most egy ideje, mert nem történik semmi se semmi említésre méltó, még a korábbiak szintjén se, lassan és unalmasan telnek a napok itt a gulágokon, az idő még mindig télies, az ég szürke és szmogos/ködös, mint ahogy minden más is szürke. Benézek néha a suliba, ha van hozzá lelkierőm, tanulgatok a HSK-ra, próbálom elütni az időt, elviselni az unalmat...    

/Szerintem már többször is említettem, de ha esetleg valaki olyan olvassa a blogot, akit érinthet, hogy Kínába jöjjön (nem tudom van-e ilyen); srácok, jófej leszek mert olvassátok ezt most épp, és elárulom amit leszűrhettetek már; NE ismétlem NE gyertek Észak-Kínába, (max Peking, akinek bejön Peking), ki lehet bírni bárhol, de minek. Dél-Kína egy kellemesebb, kevésbé zord hely, és a mandarinnal mindenhol el lehet boldogulni. Szoval sok hely van, ahol jókat lehet bulizni, jólérezheti magát az ember, de ez a zord észak az nem ez a környék./

Ebből is fakadóan eldöntöttem -és már a jegyet is megvettem- hogy a nyelvvizsga után még májusban lemegyek egy 3 hétre a Fülöpszigetekre, hogy addig se itt legyek, ott meg jó lenni  XD  ... meg utána még itt Kínában kirádulgatok még egy kicsit ha belefér pénzben, meg összeszervezésben, (mert akkor már nem sok idő lesz a hazamenetelig), és július elejefelé meg már megyek haza. (A nyelvvizsgáig meg itt tanulgatok elütöm az időt stb...tehát kb látom, hogy telik majd az év hátralévő része; ezt előrevetítve a benyomásom, hogy vegyesen telt ez az év, és nem mindig az elképzeléseknek megfelelően. A bázisul szolgáló városból (faluból), egyetemi kampuszból (gulágból) sokkal kevesebbet lehetett kihozni, mint reméltem, és nem sikerült lejutnom az eredeti terveimből még Thaiföldre; viszont Kínán belül (plusz Vietnámban) sokkal többet utaztam mint kalkuláltam először (részben azért is, hogy addig se itt legyek), de a legtöbb utazásomról már korábban írtam valamennyit. És még a Fülöpszigetek, meg utána egy esetleges újguriai vagy sichuani kirándulás még szintén az eredeti terveken felüli utak... (persze fölösleges is a Kína előtti prekoncepciókat az utólagos dolgokkal összevetni).
A végső mérleg levonásával tehát majd várok a hazamenetelig, addig is, majd még posztolgatok, ha lesz kedvem, -az év végén meg úgyis felgyorsulnak újra a dolgok, lesz újra miről írni...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://norbimennikina.blog.hu/api/trackback/id/tr105187323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása